
Der er mange måder at gøre reklame for sin virksomhed. En af de mere effektive og sympatiske måder at gøre det på, er ved at give reklamegaver. Det ligger helt kulturel i os, at vi bliver glade for gaver. Det er derfor altid rart med en gave, næsten ligegyldigt, hvad indholdet er. Men det er også en god mulighed for at få lov til at være lidt kreativ og tænkte reklamegaven, som en del af hele virksomhedens identitet.
Kommunikation i form af gaver
Gaven kan både spille på et slogan eller lægge op til det, som netop I arbejder med. En anden oplagt gave er reklamevand. Vandet kan eksempelvis bruges, hvis I afholder forskellige møder eller konferencer. En flaske vand er nem at tage med og noget, som alle kan bruge. Reklamevandet passer til de fleste virksomheder. Der er ligeledes mulighed for at skrive beskeder og reklametekster på flasken. Det er virkelig det smarte ved vandflasker. Fordi man nemt kommer til at sidde og læse på flasken frem for, hvis I prøvede at skrive jeres budskab i en brochure. Det kan nogle gange også blot handle om, at kunderne til at huske jeres navn, hvis I står på en messe og har brug for at skille jer ud.
Vis taknemmelighed med gaver
Det kan være svært at få opmærksomheden og bevare den, også når I kommer hjem fra messen igen. Hvis I kan få potentielle kunder, til at tage en flaske vand med jeres logo med hjem. Jo flere gange den potentielle kunde ser jeres navn og logo, des større er sandsynligheden for, at kunden vil komme i tanke om jer og komme igen. Der findes selvfølgelig også mange andre muligheder end vandflasker. Hvis I er en virksomhed, der slår jer på bæredygtighed, så ville det være oplagt, at I tænkte i en reklamegave, hvor det bæredygtige element er tydeligt. Det kunne være, at man valgte en genanvendelig drikkedunk frem for en engangsvandflaske. Der er således mange muligheder og overvejelser.
Du kan finde reklamevand og mange andre reklamegaver herinde
Se mere:
T-shirts med tryk tilbyder et udtryk og et tilhørsforhold
Skal dit firma give gave til kunder og medarbejdere? God idé