
Det er nemt at få kunder og potentielle kunder til at huske en virksomhed, hvis bare man gør opmærksom på sig selv på det rigtige måde. Og det er ikke så svært endda. Det kræver bare en rigtig god strategi og ikke mindst en måde at fange kundernes opmærksomhed på. Det kan f.eks. være forskellige ting, som I deler ud, når I er på messer eller andre steder ude blandt kunderne. På den måde får kunderne noget med hjem, og tænker på jer, hver gang de bruger gaven. Det kan f.eks. være et indkøbsnet eller en kuglepen, som oftest ikke koster det vilde, men bliver sat pris på af brugeren.
Uden mad og drikke…
Det kunne også være en helt almindelig flaske vand. Ofte er det dét, man trænger til på en messe, hvor der er mange mennesker. Eller bare i al almindelighed er en flaske vand godt. Og den kan bruges igen og igen, og hver gang vil de tænke på jer. Men I er nødt til at være klare i jeres budskab, når I giver flaskerne væk. For man skal kunne huske jer og for noget godt. Først skal I overveje, om jeres logo er pænt og salgsvenligt. Det kan godt være, at det giver mening for jer, men giver det mening for kunderne? Og giver det mening, når man sætter det på en vandflaske? Selvom det måske siger noget om virksomheden, er det ikke sikkert, det siger dét, det skal om virksomheden. Overvej det – og overvej om, I måske skal have et helt andet logo.
Alle har brug for en vandflaske
Overvej også, hvad der mere skal være på flasken. Skal det være et salgslogo omkring jeres virksomhed? Eller skal det være en stillingstagning til vand måske? Det kommer helt an på, hvilken slags virksomhed I er. Både i forhold til branche og jeres værdisæt. Sæt jer ned og tænk over det. Også selvom det bare er en vandflaske.
Se hvilke vandflasker I har mulighed for at bruge til jeres virksomhed og meget andet merchandise her.
Kig videre i disse indlæg: