
Som virksomhed er man nødsaget til på den eller anden måde, at gøre opmærksom på sit brand og sit logo. Der er utallige måder at gøre det på, som alle sammen er meget afhængig af hvilken type business man har. Derfor kan det nogen gange være en fordel, at vælge et produkt som er relativt neutralt i sit udtryk. Det kan eksempelvis være fordelagtigt nogen gange at vælge vand som platform for sit logo. Hermed signalerer man blot, at man går ind for generel sundhed.
Subtilt synliggjort
Vand med logo kan bruges i mange sammenhænge. Holder man for eksempel møde med nogle afgørende partnere, kan det signalere stil, at kunne fremvise vandflasker af en vis kvalitet med eget logo på. En anden situation, hvor det virkelig giver mening at få lavet nogle flasker med vand påtrykt logo, er når man som virksomhed tager på messer. Her giver det mening over for de besøgende, at have vand på sin stand. Ikke nok med at det sender et afbalanceret signal, det er også ganske belejligt at man som gæst kan slukke tørsten uden videre.
Ønsker man som virksomhed at udsende er meget afbalanceret og rent signal, er der næppe noget som vand der kan bidrage til den slags. Ud over at give et meget klart signal om at man tilstræber at øge folkesundheden, så er det også muligt at sende signaler i forhold til miljøet, ved at lave de flasker som vandet er i, af bionedbrydeligt plastic
Vand med logo er et godt reklamespot
På vandflasker er der som oftest en ordentlig banderole omkring. Bortset fra at skulle fortælle noget om indholdet af mineraler i vandet, samt at indeholde et pantmærke, så er der faktisk fri leg til at få udført logo på flasken. Det giver en god mulighed for blikfang, som for alvor kan få kunder og forbrugere til at stoppe op og tage en flaske.
Kig på mulighederne for vand med logo på www.syddesign.dk
Læs endvidere nedenfor: