
Det er de mest dagligdagsagtige genstande, der i sidste ende kan vise sig at gøre størst gavn. Det er de genstande, vi tænker mindst over, der undertiden kan gøre den største effekt. De traditionelle reklameformer har deres begrænsninger. Det er som om, at de kun kan yde gavn til et vist omfang. Altså i forhold til prisen selvfølgelig.
Hverdagsgenstande
Det er noget andet med hverdagsgenstandene. De er i stand til at kunne yde en særlig form for reklameførsel, der kan vise sig at være meget givende. Der bliver simpelthen skabt et dyberegående og mere indgående forhold imellem subjekt og reklamesøjle. Fordi genstanden og budskabet på den måde eksisterer på et ganske dagligdagsagtigt plan, er det således også med til at give en mere effektivt fremstilling. Her har vi nemlig at gøre med en fremstilling, der ikke formår at overtale, men simpelthen blot vække en nysgerrighed og en åbenhed. Der bliver på den måde gjort reklame ud af det på en ganske ny og særlig måde.
En anderledes måde
En USB logo gør det simpelthen muligt på en ganske sympatisk, effektiv og fin måde at reklamere. Det handler om at skabe et tillidsfuldt bånd imellem menneske og virksomhed. Det gør en USB logo. En USB logo er så daligdagsagtig og så subtil, at man ikke tænker over den som reklamesøjle. Man møder den derfor på en måde, hvor man ikke umiddelbart forholder sig så kritisk som ellers. Man begiver sig hen til den på en ganske fin og hyggelig måde. Her er nemlig tale om tillid og anvendelighed. To parametre, som vi danskere vægter højt. Det pralende og det prangende har en mindre effekt efterhånden, må man sige. Man kan altså som virksomhed få stor glæde og gavn af en USB logo. Både som kunde og som virksomhed.