
Nettet er og bliver den vigtigste vej til at få nye kunder til din virksomhed. Selvom flere og flere firmaer satser på digital markedsføring, er der dog stadig mulighed for at få resultater med reklame artikler, så længe de er brugbare og har det helt rette budskab.
Reklame artikler skal brande din virksomhed på en positiv måde
Det er langt fra nok at uddele normale kuglepenne udsmykket med virksomhedens navn på en messe, hvis man vil have et ordentlig afkast af sin investering. Tænker man sig ikke om og arbejder målrettet, når man skal designe sine reklame artikler, kan man lige så godt lade være med at bruge tid på det i første omgang. Først og fremmest er det altafgørende, at man skriver sin virksomheds navn på sine reklame artikler og indsætter et logo, hvis man da har et godt logo i sin virksomhed. Kører man et bestemt farvetema i virksomheden, er det også godt at vælge et design til sine reklame artikler, der matcher virksomhedens farver.
Skab resultater med det rette Call To Action på dine reklame artikler
For at få det optimale ud af reklame artikler, skal man desuden sørge for, at det valgte budskab er simpelt, men effektivt. Derfor skal man, udover virksomhedens navn og logo, sørge for at give en klar opfordring til handling, så modtageren af artiklen har en klar formodning om, hvad virksomheden kan tilbyde. Der behøver dog ikke stå eksplicit, hvilke produkter, der tilbydes. En god Call-To-Action på reklameartikler kan for eksempel blot opfordre til at tilmelde sig et nyhedsbrev eller følge virksomheden på sociale medier. Hvis man har en specifik målgruppe for øje som modtager af sine reklame artikler, skal man helst tilpasse sin handlingsopfordring til denne, så vedkommende kan se, at virksomheden tilbyder noget, de kan have behov for.
Se et stort udvalg af reklame artikler på denne side
Find mere inspiration:
Derfor skal du altid vælge logo vand – det forøger nemlig reklamen
Glæd ansatte og gør dig synlig med skjorter med tryk